idA.K

Ban, Ban, Ban

Posted on: September 18, 2006

Waks.. Setelah semua jenis messenger2an di banned, kini giliran f-ster.

Good Day!! Udah sekrinsavernya diseragamin, wallpaper juga (gambar artis lokal), trus lagu iklan yang diputer tiap pagi, nyuci otak, trus abis ini apa lagi nih?

Bikin orang nggak insan iklan (baca: kreatip) banget deh…!!

Advertisements

5 Responses to "Ban, Ban, Ban"

:), sabar…
sudah cobain pakai free proxy? ya kali2 cuma dihadang di proxynya… kalau tetep mentok ya coba pakai skype.

Kliatannya gak cuma proxynya, je (though i haven’t tried it all, they’re hundreds, man. Which works on you?). Skype pun terhalang tembok api. Any other suggestion?

207.71.18.26 : 80
kalo skypenya saja kehadang, itu mah keterlaluan…
masih bisa gchat?

207 dst juga raiso. selama ini sih pake meebo.

kalo meebo masih bisa ya sudahlah, masih mending…
disini semuanya di blok, alhamdulillah hidup jadi agak lebih ‘nyaman’ 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

RSS Recent Quakes

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
%d bloggers like this: