idA.K

Jagoan Betawi

Posted on: July 27, 2007

Hari gini jalanan di Jakarta lagi rame2nya perang spanduk antar calon Gubernur. Cuman ada dua kandidat, yang satu keroyokan, satu lagi ‘sendirian‘. Cara promo-nya juga macem2, mulai dari stiker kecil, spanduk gede, sampe nyang guedhe banget nyang ade di perempatan Jl Pramuka arah A. Yani ntu tuh. Udeh pade liat blon? Gede banget yak??? Sumpe deh 😛

Kalo diliat dari naga-naganya nih ye, kayanya sapa nyang bakal menang yak? Nyang penting sih nyang banyak senyum ama rajin hadir debat kandidat nih yak? Ape nyang banyak duitnye? Atawa atawa…. udeh, nyang penting kite pilih yang terbaik diantara yang baik-baik, setuju???

Cuman atu aje deh nyang aye pengen, biar kejadian rutin bulan Februari kagak keulang lagi, kayak lagunye alm. Bang Ben:

Jakarta kebanjiran, di Bogor angin ngamuk

rumahnye kebakaran, gara-gara kompor mleduk

aaaaaaaati – ati kompor mleduk…

aaaaaaaati aye jadi dag dig dug…

Kite tunggu aje tanggal mainnya yeee,… jangan lupa pada milih ye………………………………

1 Response to "Jagoan Betawi"

mantep bener dah si mpok!! atawe abang ye? tabe’ wassalam..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: